تهران کارآفرین را بخاطر بسپارید(تی کی وب)، tkweb.mihanblog.com  و newtk.ir ،  tkweb.ir ، در صورتی که نتوانستید به صورت آنلاین پرداخت و دانلود نمایید برای خرید تلفنی با شماره ی ٠٩٠١٠٥٩٣٦٠٧ تماس بگیرید.

نظر به اینکه تعداد فایل ها ، پاورپوینت اماده ، مقاله ترجمه شده و پایان نامه اماده بسیار زیاد است موضوع مورد نظر خود را از ستون سمت راست جستجو کنید؛
هر فایلی با هر موضوعی را از ما بخواهید؛ تهران کارآفرین، تی کی وب، tkweb، افزایش امار بازدید ، کسب درآمد اینترنتی

پایان نامه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی‌سبک (داخلی – خارجی)

دسته بندی : کارآفرینی » صنایع دستی

  توضیحات محصول :

جدید بودن موضوع تحقیق، یكی از ویژگی های این پژوهش می‌باشد. در خصوص صنعت چرم پژوهش های اندكی در دانشگاهها صورت گرفته است .

بیان موضوع یا تعریف مسأله:
كشور ایران به دلیل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از تولید كنندگان عمده پوست و چرم سبك محسوب می‌شود و به علت آب و هوای نیمه خشك پوست گوسفند و بز ایران از مرغوبیت بالایی برخوردار است ولی متأسفانه دامداران كشور به دلیل كم ارزش قلمداد نمودن پوست و پشم و اینكه نوع تغذیه در ایران بیشتر به گوشت گوسفند اختصاص دارد و همچنین به علت نداشتن آگاهی و انگیزه لازم جهت حفظ و حراست از این ثروت ملی، توجه لازم را مبذول نمی‌دارند و از سالیان گذشته انواع پوست، سالامبور و محصولات نیمه ساخته چرمی‌از كشور ما با دیدگاه سنتی صادر گردیده است كه عمده صادرات ایران بر حسب آمار موجود مختص به صدور سالامبور و كراست بوده است و این در حالی است كه می‌توان ارزش افزوده زیادی را از طریق تولید محصولات ساخته شده چرمی‌به وجود آورده و به تبع آن درآمد ارزی بالایی را تحصیل نمود
 
فهرست مطالب
 
فصل اول طرح تحقیق    1
بیان موضوع یا تعریف مسأله:    2
ضرورت انجام تحقیق:    4
پیشینه تحقیق:    5
فرضیات    6
تعریف عملیات متغیرها:    7
نوع تحقیق و دلایل آن:    7
ابزار گردآوری داده ها:    8
جامعه آماری:    8
مراحل انجام تحقیق:    8
تعریف مفاهیم:    8
محدودیت ها    12
فصل دوم ادبیات تحقیق    13
تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی:    14
تكنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم    21
مراحل ساخت چرم    28
عوامل مؤثر بر كیفیت پوست و چرم     30
الف- پوست:    30
ب- چرم:    33
انواع چرم و موارد استفاده از آن:    35
انواع محصولات چرمی:    37
تعریف بازاریابی:    57
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار    58
1- استراتژی بازاریابی یكسان    59
2- استراتژی بازاریابی تفكیكی    59
3- استراتژی بازاریابی تمركزی    60
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار    61
تقسیم بندی بازار های بین المللی    63
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی     65
آمیخته محصول    66
ا
فصل سوم - روش تحقیق    107
مقدمه    108
روش تحقیق    108
روش جمع آوری اطلاعات    108
منابع اطلاعات ثانویه    109
منابع اطلاعات اولیه    110
روش اجرای پرسشنامه    110
جامعه آماری:    111
نمونه آماری    111
تهیه و تنظیم پرسشنامه    113
نحوه توزیع سوالات پرسشنامه    114
روشهای آماری مورد استفاده    116
فصل چهارم - جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها    119
مقدمه    120
اطلاعات مربوط به ویژگیهای مدیران مراكز نمونه گیری شده    120
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراكز صنعتی    129
آماره آزمون    138
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراكز صنعتی    139
سوالات مربوطه:    141
بررسی فرضیه 5:    151
آزمون فرضیه 5:    151
فصل پنجم -  نتیجه گیری و پیشنهادات    161
نتیجه گیری    162
پیشنهادات    171
توصیه به سایر دانشجویان محققین    188
منابع:   
190
دسته بندی: کارآفرینی » صنایع دستی

تعداد مشاهده: 90 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: WORD

تعداد صفحات: 202

حجم فایل:165 کیلوبایت

 قیمت: 7,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
محتوای فایل دانلودی:
wordنوع فایل:
سایز:165Kb
تعداد صفحه:202
قیمت75000ریال